DezTruckTor Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hei Jeg har en ZyWall2. Når jeg går inn på loggen ser jeg denne meldingen vanvittig mange ganger: --------------------------------------------------------------------- 192.168.1.33 exceeds the max. number of session per host! --------------------------------------------------------------------- Jeg er inne på torrentstorm og Azuerus, og laster ned ganske mange filer samtidig. Menjeg har bare gule leds. Jeg tror at det kan være en sammenheng. Er det noen som vet hvordan jeg kan sette numer of hosts til ubegrenset?
JPedro Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Er ikke mulig å sette ubegrenset, dette har med mengden minne og CPU størrelse etc på enheten du har. Mener å huske at maks på en ZyWALL 2 er 1024 eller 2048, uansett telnet inn på boksen, gå til meny 24.8 og skriv følgende: ip nat session Da får du se hvor mange sessions du har nå, du kan endre med ip nat session N N=1 -1024/2048
DezTruckTor Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Tallet måtte være mellom 1 og 1024, så jeg satte den til 1024, og det ser ut til å virke. Jeg får ikke error-melding om begrensningen på sessions. Nå gjenstår det bare å se om jeg greier å få grønne leds i bit-torrent klientene mine...
DezTruckTor Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Det problemet er løst, men det ser fortsatt ut som om jeg har det samme problemet med bit-torrent klientene; gule leds. Gå til denne tråden om du vet råd: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=61&t=322709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå