Ravn Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Har litt problemer med at grafikken blir litt bugga... Garfikken er helt klar og fin, men det viker som det er et filter som lagger eller noe. Har rundt en 60 FPS men det skjer uansett. Snur jeg meg halter grafikken litt... Tror ikke jeg hadde dette problemet med mitt ATI kort, men har kommet etter jeg byttet til et GeForce 6800 GT. Lurte på om det var overklokkingen som gjorde det, og disabla den. Samme resultat. Det er forøvrig kun dette spillet det skjer på. Testet FarCry på Ultra High og det gikk smooth... Noen som vet hva det kan være? Bruker Forceware 66.77 og 61.77. Helt likt...
Ravn Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 1gig (2x 512mb) Corsair Value s PC3200
simeik Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 rart! Da veit jeg ikke (er ikke så jævli inn i pc greier) Sorry
Ravn Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 No sweat... lurer på om grafikkortet mitt ikke er så veldig glad i Direct 3d...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå