Gå til innhold

LAN i tr.heim snart?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunnlan virka utrolig useriøst... For første gang ble jeg litt dårlig av å se på alle skrivefeilene :p Derimot, jeg burde komme meg på et lan her i byen i løpet av den nærmeste tiden, har noen hundre GB som venter på å bli fyllt opp :D

Skrevet (endret)

Ja, det kan virke useriøst, men det er faktisk ganske seriøst. Les på reglene. Vi skal ha vakter, servering av mat og drikke, compos og masse annet :)

Endret av vorbis
Skrevet

Kan nevne at at det planlegges Dataparty på ugla/byåsen i Tr.Heim, dato bli i slutten av februar! Planleggingen er i GOD gang, og det eneste problemet per i dag er internett linje.

Websider kommer straaaaks.

Skrevet

Er det ugla-"gjengen" som arrangerer? Hvilket årstrinn er de som arrangerer? :p

(Ja, bor så godt som på det stedet, så ble litt nysjerrig nå)

Skrevet

Det er 1988 hovedsakli, som står for selve arrangemanget, men 89 skal hjelpe til med praktiske ting, som stoler, bord og kontakt med skolen. Jeg understreker at dette er et seriøst arrangement, og burde ikke sammenlignes med det som var i 2002 eller var det 2001....

Og vi er vel ikke noe gjeng :p;)

Skrevet

Hehe, daså. Holder til '86-ligaen sjøl, så har vel egentlig ikke snøre på hvem dere er... Ser ut som om du går på ugla, og sålangt jeg vet kjenner jeg ingen på det trinnet. Let me know når dere har fått til sider da, enten her eller på pm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...