Flames Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hei Det har seg slik at jeg trenger en vanlig tp-kabel akkurat nå, men jeg har bare tilgang på to stk 10m som er krysset, og jeg er blakk - så jeg har ingen mulighet til å kjøpe meg en ny, vanlig en. Så, er det noen som vet om noe lettvint jeg kan gjøre for å gjøre en av mine kryssede kabler "vanlige"? Vet det høres litt rart ut, men vær så snill og hjelp meg.
WeeR Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hvis du ikke har verktøyet til dette så er det nok billigere å kjøpe en ny kabel for deg. Veldig mange nye switcher har autosense hvis jeg ikke tar helt feil, og da kan du jo bruke en krysset kabel som en vanlig uten å gjøre noe med den.
dakri Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Har du et ISDN skjøteledd eller T-Ledd så kan du bruke dette til å koble sammen kablene. Siden begge kablene er krysset vil du da få en rett kabel. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=100340&cks=SER Kanskje "ikke helt etter boka", men det fungerer.....
D-Fender Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Klipp kabelen i to og skrell alle lederene så tvinner du de sammen og bruker masse elektrotape på det hele. Blir sikkert knallbra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå