Dʋgɢtung Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg fikk AK'en min på et oppdrag. Husker ikke hvilket, men det var ikke veldig langt uti spillet. Jeg fikk massevis av penger og våpen(inkludert AK) da jeg tok over et teretorium, og så fant jeg det også på det oppdraget hvor ballasene og russiansene sammarbeidet (sikkert det du mente ) Nei, eller... jeg er ikke helt sikker. Mener jeg brukte AK'n i det oppdraget, så da må jeg vel sikkert ha fått tak i det tidligere
Prebo Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg kjøpte det igår.... Hadde bestilt det fra gamezone, men det dukket ikke opp (ikke i dag heller... Har avbestilt nå, men ikke fått noe svar...) Såg kl. 12 tok jeg turen til de butikkene i sentrum som seller spill... de hadde det ikke, men på Narvesen hadde de fått noen varer som de holdt på å pakke ut... Skulle komme tilbake om en haltime sa de... Så stod Elkjøp for tur... de hadde ca. 20 spill... (rart.. men jett... Han dusten som stod i kassen... Ett år gammlere enn meg nektet å selle meg spillet... Så jeg ventet 15min på at en annen skulle dukke opp i kassen... Men han hadde fått streng beskjed på at alle de som hadde hår på toppen skulle vise leg. for å få kjøpe det... (jeg er 16 så det var ikke vits i å krangle mer)... Så ble det å sjekke på narvesen igjen... Men de hadde ikke fått spillet... Tilslutt fikk jeg onkelen min til å kjøpe spillet... ca 20min før butikken stengte... da var det vel 5 stk igjen... Puh... Vart en lang historie... Som sikkert inneholder en bråte med skrivefeil... Men men..
Dʋgɢtung Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Ja, de håndterer andersanbefalingene annerledes. Var gutter som var 12-13 som sto foran meg i køen på Spiderman i går, og samtlige fikk kjøpt det - uten foresatte med seg
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 kjøpte det på elkjøp igår kl 11 virker veldig mye større enn vice og gta3 og det beste er at det er så mye mer du kan gjøre... liker det ass
TPking Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Kjøpte det i går, lo meg skakk du fyren før meg i køen ikke fikk kjøpt fordi han ikke hadde leg! Skulle sett trynet på han! Må ha med pappa vettu, det gjorde jeg
CHB3 Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg får panikk snart har enda ikke fått det bestilllte bra bestshop.no er det noen andre som har bestillt fra dem? Er dem bare så treg eller er det noe annet? Kan jeg kjøpe et eksemplar i butikken og bare sende pakken i retur fra posthuset?
thomassit0 Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) jeg avbestilte mitt fra bestshop dagen før da jeg fikk vite at de ikke fikk nok spill.. jeg kjøpte det på elkjøp den 29nde PS: må man ha tatt en viss del missions for å ta over områder ? jeg drepte 4-5 lilla folk istad uten at det skjedde noe.. Endret 1. november 2004 av 2mass
Dʋgɢtung Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 jeg avbestilte mitt fra bestshop dagen før da jeg fikk vite at de ikke fikk nok spill.. jeg kjøpte det på elkjøp den 29nde PS: må man ha tatt en viss del missions for å ta over områder ? jeg drepte 4-5 lilla folk istad uten at det skjedde noe.. Ja, jeg mener at du må komme til et oppdrag for å få muligheten til det. Husker ikke hvilket da
CHB3 Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg bestillte spillet mitt 22.9 eller nokka sånt det må vel være tidlig nokk??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå