MountainRivera Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har akkurat gitt faen i wlan rutern (å trodde det skulle fikse det) å gått tilbake til kabel. Problemet er at jeg ikke får lasta ned med Dc++ (v0.401) jeg har åpna portene som trengs, men det funker verken i aktiv eller passive mode. Det funker på pcen til brodern oppe! Jeg byner snart å grine hvis det ikke funker Noen som vet hva dette kan skylles? for rundt 2 uker siden så plutselig stoppa det å funke.
aadnk Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Har du vurdert å reinstallere programmet? Muligens er en instillning feil, og problemet vil fikset. Ellers kan du sikkert prøve andre kloner av DC++, deriblant StrongDC++. Dette programmet er jeg meget fornøyd av, spesielt med tanke på støtten for Segement Downloading. Denne teknologien, som er brukt blant de aller fleste populære fildelingsprogrammer, øker hastigheten betraktelig i forhold til DC++ og minsker sjangsen for tapte nedlastinger (da båndbredden utnyttes bedre og får filene ned før personer eventuelt slutter å dele filen).
christaaah Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 har du prøvd å åpne _både_ udp og ipx? måtte eg gjøre send en pm om du ikkje forstod ka eg mente
zyp Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Neppe ipx, det er en foreldet protokoll som såvidt brukes til spilling og fildeling på lan. Det du mente i stedet er tcp, som på samme måte som udp er basert på ip-protokollen.
MountainRivera Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har gjort alt som har blitt foreslått hittil i tråden, bortsett fra strongDC++, skal laste det ned nu
christaaah Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) umm ja mente tcp og udp edit: åpne begge iallfall Endret 2. november 2004 av christaaah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå