RauRau Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Hei Verdsetter om noen kan svare på dette! Jeg har en MSI NEO2 platinum hovedkort. Det fulgte met en PCI trådløs nettverkskort. (Da har jeg en antenne som stikker ut av PCI kortet). Fra før har jeg en ADSL modem og en switch men ingen av disse har mulighet for trådløsoverføring. Det jeg kan tenke meg å gjøre er å koble min bærbare PC mot min stasjonær. Er dette mulig? Mao kan min trådløskort som fulgte med hovedkortet sende data? Finnes det noen guider om hvordan dette kan gjøres? Mvh Roger
Alte-to Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 AdHoc? Jeg har delt internett linja med en bærbar Centrino. kjøpte et 11mbps kort på el-kjøp for 159,- Så det var verdt testen... som viste seg og funke. MEN, jeg får ikke delt "mine delte dokumenter" osv med bærbaren!?? "domenet" MSHOME er ikke tilgjengelig. har minst 2 brannmurer oppe og gå (software) og har WinXP m/SP2 vet ikke av noen guider nei.
RauRau Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 Hei Jeg er ikke interessert i å sørfe på nettet fra min bærbare, kunn å dele mapper mellom de 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå