Cloud Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Hvordan kan jeg endre ID taggen på mange mp3 filer samtidig? Er dritt lei av å sitte og skrive inn artist, navn, cd osv osv på hver eneste mp3 fil jeg har. Så er det et slags program som gjør at jeg kan skrive inn f.eks. artist på en viss mengde mp3 filer, også bytter programmet dem automatisk? Tenker da IKKE på programmer som gjør at jeg må rippe filene på nytt. Dette er IKKE aktuelt. Så hvis noen har lyst å hjelpe med å rename id taggen på mine 9000 mp3 filer så sier jeg ja takk EDIT: Leif i Emne tittel er ikke bra Endret 27. oktober 2004 av Cloud
laim_com Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Mp3Tag har funksjonen du spør etter, pluss mange andre. De viktigeste funksjonene (synes jeg), er at programet mulighet å hente ned info om album fra internett, noe som er praktisk hvis du har mange album. Også kan det rename sanger basert på ID-tag, eller omvendt. Lykke til.
Kirikiri Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Du kan gjøre det meste av Tag-endringer i Windows Media Player 9. Marker flere sanger, høyreklikk på en, velg Edit, og skriv inn det du vil at skal stå i f.eks. Artist, Album eller Genre-feltet. Du kan også hente inn data fra internett. Kirikiri
Garathor Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 To gode (og gratis) tag-editorer er Mp3tag og The GodFather.
Cloud Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Tusen takk for hjelp, skal prøve dem nå EDIT: MP3tag var jo helt genialt!! Tusen takk skal dere ha!! Endret 27. oktober 2004 av Cloud
Cloud Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Trenger nå litt hjelp med programmet mp3tag. Problemet er at jeg har MANGE sanger, og de har navn som f.eks. "a night at the roxbury - Baby Don't Hurt Me.mp3" Jeg skal da ha deler av dette navnet inn i den deler som heter "Title". Men er den en lettere måte å gjøre dette på en å kopiere navnet og lime det inn i title? Er litt tungvint å gjøre dette på sikkert 500-1000 sanger. (Har seff betalt for all musikken jeg har ) Det er da enda vanskligere når jeg må legge navn i title når sanger heter "ABBA_HEI_PÅ_DEG_JAPP!!_MKAY?!?!?!" og skrive inn hele navnet på nytt. Noen som har nyttig info til meg? Endret 28. oktober 2004 av Cloud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå