834HF42F242 Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jeg har søkt forumet og nettet uten å finne de opplysningene jeg trenger. Det dreier seg om et modem av typen "Alcatel speed touch home". Fikk ikke mer opplysninger om hvilken modell det var... Jeg skal sette opp Internett-forbindelsen hos noen venner, slik at de slipper å logge på telenor-online via maskinen. Håpet er å få modemet til å gjøre dette. Det jeg lurer på er følgende: Hva er IP-adressen, brukernavnet og passordet til dette modemet, slik at jeg kan få logget på det og endre konfigurasjonen? Edit: Har funnet ut av det Endret 27. oktober 2004 av anth
cappiz Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hadde vært fint om du kunne lagt ut info om dette, da jeg har samme problem Endret 10. mars 2005 av cappiz
Gromit Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 er det et speedtouch 510(i) så setter du statisk IP på kortet som er koblet til og gir deg selv en ip på 10.0.0.2 f.eks Så åpner du IE eller hvilken som helst nettleser og skriver 10.0.0.138 så skal du være inne.
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Jeg fant veiledning på telenor.no med påloggingsinfo til modemet. Men den gikk under et annet navn der. Skal sjekke det opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå