oyvindkvamme Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 får ikke fullføre questa i The Shiel. The Liberation of the Shiel gjennstående objetiv i main quest er -Liberate the Fortress of Utran -Call upon the dryads to destroy the army at the Portal -Collect 1000 lenya plants eg har jo utryddet alle fiender på kartet ( som eg ser da) Til og med dei som vakter portalen . og får ikke samlet inn lenya plante fordi eg ikke kan bygge lenyagatherer. Pga har ikke fått smal headquarters med elf. har kunn fått tilgang til lenyagatherer, archery hall, medium headquarters, og ailantery. Er smal headquarters i den kisten bak den store alve stuen der eg skal ofre 1000 lenya planter? den kisten som er lås med en kombinasjon. Den kombinasjonen får eg ikke opp.
Floxer Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Husker ikke helt hvordan det var, men tror du trenger "small Hq"...... Uansett, prøv noen av linkene på denne siden: http://neoseeker.com/Games/Products/PC/spellforce/faqs.html Vil anbefale deg å ikke lese mer enn du trenger til å komme deg videre. Spellforce er et genialt spill og lar seg gjennomføre uten hjelp hele tiden. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå