Gå til innhold

Mus og Tastatatur henger i noen sekunder

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, finner ikke feilen til at musen min henger, den slutter å henge etter et par sekunder, eller når jeg trykker som en gal på tastaturet, og da blir alt jeg trykket gjort.... musen og tastaturet henger i f.eks. spill som CS:S , helt umulig å spille... henger i 5-6 sekund uten at jeg kan gjøre noen ting.

System:

Amd64 3000+

abit k8n pro

512 minne

gainward 6800le (16x1.5vp)

Windows XP SP 2

annet

sweex 600w strømforsyning

1x matrox 120gb

1x matrox S-ATA 200gb

noe mer som er relevant?

Har forøvrig prøvd mer en en mus, og er ikke noe galt med dem... samme feil uavhengig av mus/tastatur :cry::cry::cry::ermm::no:

Endret av drloc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt at en slik feil får deg til ønske død og dæven over alt og alle, men det er ikke så lett å komme noen vei uten litt stille kontemplasjon og ettertanke.

Feilbeskrivelsen er grei nok, og du beskriver din maskinvare, men for å finne feilens årsak er det greit å vite litt mer om hvor lenge dette har pågått, og om du foretok noen spesielle operasjoner på maskinen i forkant av at problemet manifesterte seg. Dette kan hjelpe de som leser innlegget ditt, og gjerne vil hjelpe, til å bedre forstå hva som er på gang.

Jeg ville først forsøkt å utelukke software som årsak til problemet. Er det slik å forstå at problemet kun oppstår i CS:S? eller alle spill? eller hele tiden, også i windows? har du noen prosesser i bakgrunnen som feilfunksjonerer? Jeg hadde prøvd å fjerne alt av bakgrunnsprosesser og deretter prøvd litt cs... Oppdaterte drivere til hovedkortet er forøvrig et must...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...