CHB3 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har tekt og lage map til CoD:UO hva trenger jeg av programmer jeg har 3dmax 6 til lage moddel. Hva mer treng jeg? Fins det noen bra guider på nette om 3Dmax 6. eller generlet om map laging? Jeg venter i spenning
CHB3 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 Fant ikke en direkte guide på spillmodding.no på hvordan man lager en modell kan noen lage en direkte link? da ville jeg ha blitt fornøyd
Zyndrone Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 for å lage en modell må du bruke et 3d modellerings program. spillmodding.no har guider til Milkshape 3d, Wings3d og 3D Studio Max.
CHB3 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Skrevet 25. oktober 2004 Men det er ikke noen nybegynner guider der Jeg er litt noob
st0lve Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har alltid trodd at COD har en egen editor jeg.. Les gjennom read me filer ol.
Q&A Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Jeg har tekt og lage map til CoD:UO hva trenger jeg av programmerjeg har 3dmax 6 til lage moddel. Hva mer treng jeg? Fins det noen bra guider på nette om 3Dmax 6. eller generlet om map laging? Jeg venter i spenning Når det gjelder Call of Duty-modding/mapping, så er det www.modsonline.com som gjelder. Der får du lastet ned Radiant og Greydiant som er de programmene du bruker til henholdsvis CoD og UO. I tillegg er det gode forum der og mange gode tutorials. Spillmodding.no har ikke noe av interesse for CoD. (Vurderte selv å lage noe, men jeg har litt for lite tid.) Lykke til! Lag gjerne noe fra Norge. Det hadde vært kult. Endret 6. november 2004 av Quevaal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå