Gå til innhold

Musikken slutter etter 20sek! DBP funker ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Har kovertert musikken rett; 8Khz, 16Bit, og mono .wav.

Men noen musikk snutter slutter lyden etter 20sek! Har satt buffern på 2MB, sangen er på 1,80MB med det hjelper ikke! Andre musikk snutter slutter ikke før de er ferdig... :shrug: Endret av -Teddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen som vet?

EDIT: Jeg har lest dette:

he songs/sounds that I've made will only play for about 20 seconds.  How do I fix this?

This is a result of one of two things:

1.  It could be a setting on the server that you are playing on.  Try some other servers and see if it works on them.  If you can't find a server that the entire sound will play on then see #2.

2.  Using sound recorder to convert your file to 8.000 kHz,16 bit, Mono.  For some reason sound recorder messes with some aspect of the file and HLSS will only play it for about 20 seconds.  To fix this I suggest you use dbpoweramp.  This is a freeware program that lets you convert sound files to just about anything you want, including mp3 :-).  Once you have downloaded and installed it all you have to do is right-click on the sound and click "convert-to" then select 8.00 kHz, 16 bit, Mono, tell it where to put the converted file, and click convert.  Its very simple!

Har dbpoweramp, og har kovertert til "8Khz, 16bit, mono"

Har prøvd mange ganger, men når jeg skal spille av i CS bare quitter hele CS, og med windows innegygde blir det jo bare 20sek. Hva kan jeg gjøre? Hjelp!

Endret av -Teddy-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...