RuZleBIFf Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 hva faan ere det heter igjen a? bruker 3dsmax i allefall da! starter med en plane og bruker editable poly derifra!
3dRacer Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Her er noe jeg lagde for 2 år siden... Har ikke vært så produktiv siden den tid, flere wip og enkle prosjekter
.Marcus Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 hva faan ere det heter igjen a? bruker 3dsmax i allefall da! starter med en plane og bruker editable poly derifra! Altså Polymodellering Men den så skikelig bra ut. Holder på så smått med en TT jeg, da. Men tror jeg hopper over på en Cadillac Escalade i stedet.
RuZleBIFf Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 okå! en kammerat av meg driver å på med en TT.. (colakork btw) har en tutorial-a3 sportback stående her og..! veit ikke om jeg gidder å gjørra den ferdig da..! time will show! bruker du blueprints eller?
Prizefighter Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 Bra saker dere publiserer!.. Skal snart komme med update.
.Marcus Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) okå! en kammerat av meg driver å på med en TT.. (colakork btw) har en tutorial-a3 sportback stående her og..! veit ikke om jeg gidder å gjørra den ferdig da..! time will show! bruker du blueprints eller? redd for at jeg bruker blueprints, ja har romstert litt rundt med å lage poly-dekk nå da, tidkrevende akkurat den biten der. dekket ligger ute for salg hvis noen er interessert EDIT: leifer Endret 4. januar 2005 av Hubman
bosannes Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Syntes det var plass til litt C4D arbeid her også. En av mine siste store prosjekter i Cinema før jeg begynte å lære meg Maya. Synes Cinema er veldig brukervennlig, og greit for små illustrasjoner, slik som snegla under, men det mangler virkelig "profesjonell" workflow og animeringsegenskaper.
RuZleBIFf Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 redd for at jeg bruker blueprints, ja har romstert litt rundt med å lage poly-dekk nå da, tidkrevende akkurat den biten der. dekket ligger ute for salg hvis noen er interessert EDIT: leifer uhm... jeg lagde dekket på supra'n på 15 min eller no..! dine blei noen hakk bedre da! hehe hva brukte du så lang tid på a?
.Marcus Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 modellerte du eller bumpet du dekkene? det som tar tid er å welde alle 32 eller 64 objektene sammen (husker ikke helt hvor mange jeg hadde). tok en del tid for å bli fornøyd med layouten på dekket også.
nes88_88 Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Skjønne eg deg rett så er det ikkje nødvendig å welda alle 32 eller 64 delane sammen manuelt. Du bruker bare array og lager ei long remsa med alle objecta, merke preview og passer på at dei er heilt attmed kvarandre. Deretter vel du weld i edit mesh/poly og set opp valuen (altså kor nærme vertexane må vera for at han skal welda dei) sånn at du bare får dei vertexane som er heilt nerme kvarandre til å bli welda. Det må sjølvsagt passa med dei 32/64 objecta du har kopiert og "attacha" samen, så det er lurt å tenka ein liten smule gjennom korleis modellane ser ut før du gjere det. skjønner? Deretter tar du bend og welder sisste delen sammen! smart? spare masse tid! Bump er ikkje noke fint på hjul, i all fall ikkje visst ein skal ha nokelunde nærbilde av hjulo.
RuZleBIFf Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 jeg lagde en ikke så stor firkant, fjerna under, høyre,venstre og bak-sidene. delte denn opp litt, høyna noen punkter og greier. la på symmetry. shift+dra! få den til å stå akkurat på kanten, og sette anntall kopier på 30 elns! så tar du bare å bender alle sammen! funker så fint atte!
.Marcus Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Skjønne eg deg rett så er det ikkje nødvendig å welda alle 32 eller 64 delane sammen manuelt. Du bruker bare array og lager ei long remsa med alle objecta, merke preview og passer på at dei er heilt attmed kvarandre. Deretter vel du weld i edit mesh/poly og set opp valuen (altså kor nærme vertexane må vera for at han skal welda dei) sånn at du bare får dei vertexane som er heilt nerme kvarandre til å bli welda. Det må sjølvsagt passa med dei 32/64 objecta du har kopiert og "attacha" samen, så det er lurt å tenka ein liten smule gjennom korleis modellane ser ut før du gjere det. skjønner? Deretter tar du bend og welder sisste delen sammen! smart? spare masse tid! Bump er ikkje noke fint på hjul, i all fall ikkje visst ein skal ha nokelunde nærbilde av hjulo. Har aldri helt stolt på den automatiske welden, for hvis du drar den litt for langt må du tilbake osv. skal prøve nå jeg Ruzlebiff: Jeg er en evig perfeksjonist og utstår ikke slarv ikke no' personlig assa, men jeg bare må gjøre de punktlig ellers friker jeg hvis noe går galt
.Marcus Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Syntes det var plass til litt C4D arbeid her også. En av mine siste store prosjekter i Cinema før jeg begynte å lære meg Maya. Synes Cinema er veldig brukervennlig, og greit for små illustrasjoner, slik som snegla under, men det mangler virkelig "profesjonell" workflow og animeringsegenskaper. tror du tar *litt* feil der, ja. C4D er en av de kraftigste programmene der ute, sammen med Maya, Lightwave og Max. Hvis jeg ikke tar helt feil, leste jeg en gang at Shrek er modellert og animert i C4D. Det er nemlig så profesjonelt som du får det.
Prizefighter Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 Her er low poly versjonen av et sverd jeg holder på med.
Prizefighter Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Skrevet 8. januar 2005 High Poly øre med Isoline Display.
medi8or Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 En stund siden jeg har drevet med 3d, men her er en gammel en hvertfall..:
Dario Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 tar det lang tid å mekke noe sånt? feks våpenbildene til caliber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå