Gå til innhold

MMS help til n7610

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei

jeg trenger hjelp, jeg får ikke gått inn på MMS. hvis jeg trykker på "Ny melding" og går ned og trykker på MMS skjer det ingen ting. dette er sansynligvis fordi en kamerat som lånte telefonen min litt, presterte å slette endel ting. han gikk inn på FExplorer og når han skulle ut igjen trykket han på "C" og trykket ja :| så alt som lå på C ble slettet, tror jeg. noen som kan hjelpe?

mvh Ivar

Endret av ivar7610
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Prøv å gå tilbake til fabrikk innsllinger,c:/ er vel borte siden han har slettet det,kan presisere egentlig hva som har skjedd,er mms innstillinger borte er mms borte?

Skrevet (endret)

alt som har med mms og gjøre er borte, når jeg prøver å gå inn på noe, lage en mms, mms instillnger eller noe sånt, skjer det bare ingenting...

hvordan går jeg tilbake til fabrikk instillinger?

Endret av ivar7610
Skrevet

Hei

Innstillinger>Telefon>generell>og bla deg nedover til oppr.innstillinger>valg>endre og hvis den spør etter noen kode så er det 12345

Skrevet

Du kan kanskje resette telefonen.. Tast *#7370#.. Men før du gjør dette burde du legge inn alle viktige bilder og filmer på pc'n.. For hvis du ikke har lagret dette på minnekortet forsvinner alt.. Og det er litt kjedelig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...