ivar7610 Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 (endret) hei jeg trenger hjelp, jeg får ikke gått inn på MMS. hvis jeg trykker på "Ny melding" og går ned og trykker på MMS skjer det ingen ting. dette er sansynligvis fordi en kamerat som lånte telefonen min litt, presterte å slette endel ting. han gikk inn på FExplorer og når han skulle ut igjen trykket han på "C" og trykket ja :| så alt som lå på C ble slettet, tror jeg. noen som kan hjelpe? mvh Ivar Endret 23. oktober 2004 av ivar7610
smoker2 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hei Prøv å gå tilbake til fabrikk innsllinger,c:/ er vel borte siden han har slettet det,kan presisere egentlig hva som har skjedd,er mms innstillinger borte er mms borte?
ivar7610 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Skrevet 24. oktober 2004 (endret) alt som har med mms og gjøre er borte, når jeg prøver å gå inn på noe, lage en mms, mms instillnger eller noe sånt, skjer det bare ingenting... hvordan går jeg tilbake til fabrikk instillinger? Endret 24. oktober 2004 av ivar7610
smoker2 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hei Innstillinger>Telefon>generell>og bla deg nedover til oppr.innstillinger>valg>endre og hvis den spør etter noen kode så er det 12345
andrenos Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Du kan kanskje resette telefonen.. Tast *#7370#.. Men før du gjør dette burde du legge inn alle viktige bilder og filmer på pc'n.. For hvis du ikke har lagret dette på minnekortet forsvinner alt.. Og det er litt kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå