Gå til innhold

Veske til ipod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp!

 

Gå til iskin eller everythingipod eller www.theistore.com. Der har de mye morro. Selv har jeg nettopp fått en iskin evo2, tur jeg det er, de der greiene som kommer i både transparent og glow in the dark-farger. Grei leveringstid, tok ca 5 dager. Kosta med frakt 39$, og med dagens kurs på 6, noe kroner, så er det overkommelig! :D Kjempefin passform, funker fint den. Eneste minus er at selve veske tiltrekker litt støv, sånn litt klebrig silikon aktig. Men anbefales fortsatt.

Lenke til kommentar
Heei!

 

Jeg har også lurt på det her men jeg fant den drit fet veske som jeg liker som heter incase! skal prøve og finne noen bilder. hvis jeg ikke finner noe tar jeg bilde selv og viser deg det! det kommer ingen striper bak eller på skjermen. kjempe praktisk!!

 

:w00t:

Ah, den så bra ut!

Vet du hvor jeg kan kjøpe denne vesken? ;)

Lenke til kommentar
Heei!

 

Jeg har også lurt på det her men jeg fant den drit fet veske som jeg liker som heter incase! skal prøve og finne noen bilder. hvis jeg ikke finner noe tar jeg bilde selv og viser deg det! det kommer ingen striper bak eller på skjermen. kjempe praktisk!!

 

:w00t:

Ah, den så bra ut!

Vet du hvor jeg kan kjøpe denne vesken? ;)

Jeg vet ikke hvor du kan kjøpe den! En venn av meg kjøpte den i Seatle. Han var der og han hadde den fra før, og jeg ville også ha den så han kjøpte ne til meg. Og jeg er storfornøyd!!

Endret av FiSkEN FliPP
Lenke til kommentar

jeg har som sagt iskin, og æ har ikke fått flere ripa enn de jeg klarte å lage før jeg fikk iskinen på. Jeg har på ingen måte fått riper pga iskin, og vil fortsatt anbefale den. MEn må innrømme at de greiene på burning love som det henvises til lengre oppe, var morroe! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...