Sheel Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Som tittelen sier, er dette et 'nytt' (Åpen Beta testing har vært ca. 2 måneder i Europa) RPG spill av gratis-klassen. Det er i 2d, og plattform basert, kan minne noe om Super Mario med noen RPG ingredienser. Spillet er, og vil fortsette å være gratis å spille for evig og alltid, kanskje noen av dere har spilt spillet Gunbound? Det fungerer på denne måten; Inne i spillet har du en mulighet til å kjøpe utstyr og finesser, med ordentlige penger, som legges utenpå dine allerede brukte utstyr og deler. Vil du ikke betale for å spille, trenger du heller ikke Jeg liker dette spillet temmelig godt iallefall, kan jo være en liten erstatter frem til store P2p spill som f.eks WoW. Det er fortsatt tidlig i beta-fasen, versjon 0.05 ble sluppet ut for rundt 10 dager siden, men det er store forbedringer ute å går snart, for eksempel vil det bli lagt til en ny øy til spillet, det vil også komme små-spill inne i spillet. Har du gått lei av å gå opp levler, være i party osv. Kan du ta en avslappende runde med kort spill, eller et slags spill som foregår på et bord, med figurer som du samler fra fiender. (Kort spillet tror jeg kan bli spennende, ettersom jeg elsket kortspillet i Final Fantasy 8.) Det er totalt 17 klasser i spillet, du starter som begynner, senere kan du velge mellom Bowman, Magician, Warrior eller Thief, etter disse valgene, får du senere i spillet blir du bedre og kan velge 3 nye raser, basert på din første valgte jobb. Etter dette, vil karakteren din bli "oppgradert" til en sterkere klasse med flere erfaringer, karakteren du viderebaseres til kommer an på hvilken klasse du valgte som andre klasse. Håper dere også vil like dette veldig morsomme 'MMORPG' spiller. Edit: Tenkte kanskje jeg kunne legge til en liten ting til, MapleStory er som sagt et 2d spill, det blir for det meste brukt Tastatur til å spille, så kalt Sidescroll. Det som er veldig gøy med spill som 'bare' (grunnleggende) trenger tastatur er, man har mulighet til å bruke en gamepad, noe som er veldig, veldig avslappende. Jeg har gått til innkjøp av en RockFire USB to PS2 converter, og en PS2 kontroll, og må si at det er mye deiligere å spille spill som dette med en spillekontroll. Det eneste jeg bruker tastaturet til er å skrive til venner, og andre inne i spillet. Skal du spille med en spillekontroll anbefaler jeg deg å laste ned 'tasteomgjørings programmet' JoyToKey, det dette programmet gjør, er simpelthen å konfigurere om knappene du bruker til de og de tingene på tastaturet, til spillekontrollen. Og dette programmet er et av de letteste. Så les FAQ'en og sett i gang morroa Endret 20. oktober 2004 av Artex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå