graks Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 1.når jeg spiller RTW får jeg max 1400-1500 soldater på skjermen samtidig,så hvordan får jeg flere soldater under 1 general.har sett bilder der det er tusenvis av soldater som du har kommandoen over. 2.når starter man og krige mot de andre romerske faksjonene,skjer det når du har tatt alle uten de 3 andre romerske faksjonene?. 3.hva er max antall soldater du kan ha under 1 general?
Bluebeans Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Options - Video setting - Unit scale - Hugh. Er noe sånt.
aw89 Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 skrives faktisk huge når du har ca 30 provinser folket liker deg og de blir misunelig
Snorre Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 (endret) skrives faktisk huge når du har ca 30 provinser folket liker deg og de blir misunelig du trenger ikke å rakke ned på folk bare fordi de skriver en feil da .Blir litt for teit begynne å pirke på slike småfeil. 1. Du setter unitscale til huge i grafikk innstillinger under options i hovedmenyen. 2. Når du har mange provinser er populær og de andre romerske faksjonene synes du begynner å bli for mektig. 3. Du kan maks ha 20 enheter (units) under en general. Hvor mange soldater hver enhet kommer ann på hvilken unitscale du bruker. På normal består hver enhet som regel av 60-80 soldater. Endret 20. oktober 2004 av Orresnei
havfal Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 tror dette er tatt opp før? **host**søk**host**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå