Gå til innhold

Billig kamera hos www.nomatica.co.uk


Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket litt rundt på forskjellige nettbutikker og funnet ut at http://www.nomatica.co.uk er veldig rimelige på digitale kamera. F.eks Fujifilm 2800Z koster 3350,- MED moms og porto til Norge. Dette er billig! Tilsvarende kamera koster 3600,- PLUSS porto hos http://www.cyberphoto.se. (porto her er ca 290,- kr) Vi snakker her om 10% av prisen på kameraet i porto...........

Når det gjelder garanti regner jeg med at de samme regler gjelder fra nomatica som fra cyberphoto.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Wildl på 2002-05-19 21:46 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Wildl på 2002-05-19 21:46 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Wildl på 2002-05-19 22:59 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å bestille ixus 330 fra itbutikken.no for ca. 4800 NOK. men bestiller gjerne fra Nomatica hvis jeg sparer 800 eller mer. Men det jeg lurer på er hvor mye det blir å koste i tillegg til det det står på deres sider.

 

Kameraet koster ca. 505 euro som tilsvarer ca 3800 NOK. Men hva kommer i tillegg?

Lenke til kommentar

Jeg driver litt med import (importerer og selger måleutstyr for biler) og min erfaring er at posten skal ha 150kr i gebyr, er trege og de har flere ganger rotet bort mine pakker. Jeg betaler heller ekstra for frakten og får tingene sendt med UPS eller DHL...

 

Regnestykket ditt ser realistisk ut, jeg har også lurt på å importere derfra selv - men det ser ut som det blir ferie i Gøteborg igjen i år (anbefales på det varmeste) så da kjøper jeg heller der borte selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-05-20 18:22, Wildl skrev:

Jeg har akkurat bestilt et FujiFilm 2800Z og det kom på 2865 kr + 24% moms, som blir 3552,- kr MED frakt. Postens eventuelle kostnader er ikke inkludert i dette regnestykket.

Så, som du skjønner, regnestykket stemmer.


 

Har meir eller mindre bestemt meg for å satse på dette kameraet. Desse prisane er jo litt under dei i Norge (får dette kameraet for ca 4100,- her med frakt). Det eg lurer på er korleis det blir med garanti og sånn? Må kameraet evt sendast tilbake til england ved reklamasjon o.l? Og kor lang tid brukte dei på å levere varene?

 

Mvh

 

Ole

Lenke til kommentar

Vær klar over at om du kjøper fra utlandet, så har du i beste fall ett års garanti/reklamasjon hos importør i Norge om noe skulle skje med kamera.

 

Kjøper du i Norge har du 5 år reklamasjonsrett mot mangler med kamera.

 

Det skal imidlertid sies at produktene i dag er svært gode, og det er sjelden at det oppstår feil.

 

Men vil du ta sjansen på at du ikke får feil på kamera?

 

That is the question.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...