iDEA-L Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hei... Vurderer å gå til anskaffelse av en stue-pc, og har kikket litt på MPX MediaStation og lurer på om noen har noen erfaringer med denne..? Funker den som den skal? Fordeler/ulemper? Bråker den mye...? Vil primært ha en ferdig oppsatt pc som bør være stille, enkel i bruk, og ha alle de vanlige funksjonene... Noen andre alternativer jeg heller burde vurdere? -- @ Endret 19. oktober 2004 av iDEA-L
vetahutt Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Akkurat, denne har jeg ikke sett. Men er den ikke litt dyr til å være barebone? Litt uklart hva som følger med, eller? Ellers: ganske så interessant..
iDEA-L Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Hmm... Vet ikke... Hvis man utvider den til 512MB minne, og 250GB disk, som jeg tenker å gjøre, blir det 6600,- inkl mva... Er det dyrt....? Er jo bare 2.4 GHz Celeron i den. Noen som har en formening om denne duger? Og om det er mye støy fra den medfølgende boxed-viften...? -- @
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå