adsfiklam Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Har kjøpt meg en RJ-45 kabel (krysset), og jeg og en venn hadde tenkt å prøve å spille Medal of Honor: Alliad Assult på hver vår PC mot hverandre. Har aldri gjort noe lignende før så trenger litt nybegynner hjelp. Kan noen forklare meg punkt for punkt hvordan jeg gjør dette? (helt fra å plugge i kabelen til å starte spillet) Begge bruker XP Tusen takk Endret 18. oktober 2004 av yrjan
Iyon Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Å koble i kabelen trenger vel ingen forklaring med mindre du er usikker på hvor du skal koble den. Hvis du har et nettverkskort (er gjerne integrert på nyere hovedkort) så er det her du skal koble til kabelen, den passer rett og slett ikke mange andre steder. (passer i isdn-modem, hvis du har dette i maskinen, må du passe på at du ikke kobler den her) Start medal of honor, en av dere går inn på multiplayer, den døra til høyre i bildet og velger host game, har kan dere i fellesskap velge brett osv. Den andre av dere må så, etter at han andre har startet spillet, velge join Lan game og søke etter lokale games. Du skal da finne kameratens maskin i en liste, da er det bare å dobbelklikke og så er dere igang! Viktig at dere har samme versjon av Mohaa installert på begge maskiner!
adsfiklam Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Å koble i kabelen trenger vel ingen forklaring med mindre du er usikker på hvor du skal koble den. Hvis du har et nettverkskort (er gjerne integrert på nyere hovedkort) så er det her du skal koble til kabelen, den passer rett og slett ikke mange andre steder. (passer i isdn-modem, hvis du har dette i maskinen, må du passe på at du ikke kobler den her) Ja ja, det klarer jeg jo Viktig at dere har samme versjon av Mohaa installert på begge maskiner!Det har vi! Så når jeg kobler i kabelen så går jeg bare inn på spillet (uten å konfigurere noe i XP først og sånn?) og gjør som du har forklart over. Hørtes jo enkelt ut Endret 19. oktober 2004 av yrjan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå