SweetD Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Hei lurte på om noen har vært borti denne feilmeldingen i Steam: PreCondition Assertion Failed: Name: Non-zero m_SizeOfMallocedBlock Program: C\Programfiles\Valve\Steam\Steam.exe File:../../../Common/Misc\MallocedBlock.h Line: 145 m_uSizeOfMallocedBlock > 0 (Press Retry to debug the application - JIT debugging must be enabled) Jeg har søkt på google+steamforum, der er endel feilmeldinger med Precondition....OSV.. Men ingen med denne feilmeldingen. Kansje noen vet hva denne feilmeldingen betyr? Når jeg laster ned steam og counterstrike source virker det fint helt til jeg slår av Steam og skal starte den på nytt. Det eneste som funker er å slette hele Valvemappa og laste ned på nytt, da både steam og counterstrike..Men som sagt, den krasjer etter at jeg har slått den av en gang.. Utrolig frustrerende, håper noen kan hjelpe.
SweetD Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 Har gjort det, ørten ganger....Steam i hvertfall, hadde håpet på en løsning uten å gå den tunge veien om XP reinstall..
SweetD Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 Hmzz, dytter tråden oppover igjen, i håp om hjelp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå