Gå til innhold

bygge plexiglass kabinett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den:

Skulle fikse vindu i pc'en min... Så stakk ned på jobben (Byggmakker) Tenkte jeg skulle bestille litt plexiglass. så spurte om prisen.... 1000,- for 1m2 :hrm:

Men så jobber jo jeg i butikken så pluttselig ble prisen bare 220,- så jeg tenkte jeg tar heller hele saken (den skulle hentes etter helga, ringte mandag å da viste det seg at han som kutter glass hadde tatt ferie. Så det ville gå enda 1 uke før jeg fikk plata...:(

Så reiste jeg til bergen på tur å der fikk jeg seff tak i glass ..

Så nå sitter jeg med 1m2 plexiglass å lurer på om jeg skal bygge kabinett? noen her på forumet som har gjort noe lignende? Noen som har noen linker med tips og mål\teininger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 kvadratmeter plexi?, komme ikje langt med det ska eg sei deg vis du ikje ska laga micro atx ^^

oki.. Men ekke no problem å skaffe mer...

Men noen som har noen gode ideer til hva det kan brukes til så tar jeg gjenre i mot....

Skrevet (endret)

Plexiglass kabinett... det kan bli bra det, men du må nok ha litt mer ja...

Det du kan gjøre er å lage et "Vedlig bra/gejnnomtenkt" kabinett... der du skjermer feks. PSU i et eget rom, og setter Hk opp ned som på dette (tatt fra "super-computeren)

edit: dårlig forklart, men du kan lage det veldig bra om du tar deg tid... da får du et konge kabinett :D

Endret av Dasse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...