espboot Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Kan noen her hjelpe meg med dissee problemene: 1. Jeg har koblet på en lcd-skjerm (dvi-utgang) og tv(s-video), lcd er satt som primary display. Problemet er følgende: under oppstart av maskinen kommer all boot-informasjonen på tv-skjermen, lcd skjermen aktiviseres ikke før den kommer til innloggingsvinduet til windows(XP). jeg hadde endel problemer med å få dvi-utgangen til å fungere i oppstarten, løsningen ble å legge inn driverne ved å bruke tv-skjermen. 2. Etter innstalasjonen av skjermkortet har det dukket opp 2 uinnstallerte "devicer" i device-manager begge er lokalisert på skjermkortet (on RADEON X800 PRO (Omega 2.5.90)). Noen her som vet hva dette kan være? Kan det være at vivo funksjonen trenger egne drivere? Jeg brukte de siste omega-driverne under instalasjonen. Resten av systemet er som følger: Abit ic7 hovedkort p4 2,4c cpu 1024 ddrram (4x256) Creative Audigy2 platinum lydkort 4x hd (2x sata og 2x ata) Plextor premium cd-brenner Philips dvd-spiller nettverkskort Windows XP sp2 alle forslag på løsninger mottas med stor takknemlighet esp Endret 15. oktober 2004 av espboot
espboot Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Løste problem 2 med å legge inn wdm drivere fra ati esp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå