Gibos Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Er det noen som har peilng på hva det koster å bryte bindingstiden hos telenor? Har leita etter dette på hjemmesiden til Telenor men kan ikke finne noe. Gib
HP_ Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 1200 kr... fikk eg beskjed om i går... sjøl om eg kun har 5 mnd binding igjen..
Jan Roger Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Privat+/djuice abo: Dersom bindingen opprinnelig var 18 mnd koster det 1200,- å bryte bindingstiden uansett. Var bindingen 12 mnd, koster det 1400,- minus 100,- for hver mnd du har hatt bindingen. Bedrift abo: 1200,- uansett. Disse gjelder dersom du har bundet abo. ved kjøp av ny mobil. Dersom du har bundet abb. ditt mot å få redusert pris på regningen din, kan det være laver gebyr her avhengig av reduksjonen du fikk. Endret 14. oktober 2004 av Jan Roger
Gibos Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 (endret) ok, takk så mye for svaret Skal si opp bindigen som jeg fikk i forbindelse med telefon kjøp. ( En T623 som endelig er gitt bort, makan til møkka tlf skal man lete lenge etter.) Så da blir det si opp, for så å binde seg på nytt med den ny tlf Endret 14. oktober 2004 av Gibos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå