Gå til innhold

Zepto 3001


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er så kult med zepto? Skjønner ikke at folket ikke krever å kunne kjøre 1600*1200 oppløsning på skjermen. Artikkelen i lenken over her soer (beklager Sourouri)

"1400x1050 forblir den høyeste oppløsning på den største skjermen. Fornuftig nok, siden tekst blir svært liten i 1600x1200." - jeg kan ikke være mere uenig. -Når jeg sitter og utvikler i for eksempel Visual Studio .NET eller Borland sin JBuilder er det ikke tekststørrelsen som er problemet, det er plassen jeg har til å lese kode og samtidig ha oppe debuggingvinduer osv...

 

Noen som vet hvorfor de kutter ut firewire? Noen som vet hvorfor de ikke skulle støtte usb2? Hvorfor kan de ikke levere med p4 allerede i dag?

 

Jeg hadde håpet på at zepto skulle kunne konkurere med Dell og Ibm også på ytelse. Selvfølgelig er det bra med best pris/ytelse, men det bør jo også gjelde litt mere high-end maskiner enn de klarer levere i dag. Kan de levere meg en maskin med den spec andre kan, uten å være dyrere enn andre - da skal jeg vurdere zepto. Før det får jeg nøye meg med å lete hos de andre.

Lenke til kommentar

joda, men det er så mange ting. Har en p3 700 i en armade m700 nå, og det er ikke ytelsen der som er problemet, men at jeg vil ha en maskin med innebygget firewire, innebygget wlan, innebygget bluetooth, innebygget usb2 +++... i allefall så lenge man ikke får alt dette inn i 1 pcmciakort. Og veldig gjerne en skjerm med høyere oppløsning.

 

[ Denne Melding var redigert av: dilldall på 2002-05-19 19:50 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...