Gå til innhold

Medal of Honor kaster meg tilbake i XP


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal liksom spille Medal of honor men.. Driten driver bare å avslutter tilbake til xp! Hørt at det kan være lydkortet men d er det ikke!

 

Noen med forslag?

 

Abitkt7a-r

XP 1700

256mb twinmos 166

hercules 4500 64mb

ibm 80gb ata100

 

** Prøv å lage overskrifter med litt mening. Det er en uting med overskrifter som "hjelp", "se her" og "hva er problemet?". - Red. **

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-05-17 23:22 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet - jeg klarer å velge campaign og instillinger og slike greier - spillet begynner å loade, og så fort spillet skal til og begynne for alvor så "boink" skrivebordet istedenfor kuler og krutt :sad:

 

På Me så fungerte det fint, men jeg var så smart og endre disken til NTFS når jeg installerte XP slik at nå klarer jeg ikke å lage dual boot system heller. Orker ikke tanken på å installere hele livsverket mitt på nytt en gang til, så intil det dukker opp en fix eller noe annet så blir det lite mohaa for meg :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 19:40, TuMaz skrev:

Directx 8 installert? Det er jo en annen versjon for XP ift. 98/Me! Har absolutt ingen problem verken med MoHAA og HL...


 

Annen enn den som kommer med xp? Det er jo 8 elle 8.1 en hvis jeg ikke husker så mye feil.

 

Iflg cd så skal jo mohaa være xp kompatibelt (glad jeg lånte cd av naboen for å teste før jeg kjøpte, ellers så hadde jeg nok blitt rasgal).

 

funker mohaa'n din uten noen patcher eller annet?

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet.

Tror det er relatert til min noe gamle skjerm, for da jeg var inne og skulle stille settings for video, var jeg fort som lynet tilbake i XP hvis jeg var for kravstor. Default settings fungerer fint.

 

 

 

Profoss

 

- MoHAA det,bare MoHAA det! -

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...