Glipp Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Er det en bug som alle MX700 muser har eller ? Håper jeg får igjen pengene ... lyst på MX1000
Glipp Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Ok.fikk svar fra logitech.. ser ut som de tar seg av kundene sine iaf.. Dear Mr. Barstad, Thank you for contacting Logitech's Electronic Technical Support. I understand from your email that you are having difficulties with the buttons of the MX700 Optical Mouse. I am sorry for the inconvenience caused. I would like to inform you that many anomalies associated with cordless devices are usually caused by interference between the radio signal and the receiver. This can often be corrected by simply moving the receiver to a different location. Any electrical device, such as the computer monitor, Zip drives, speakers, etc., can cause interference with Logitech cordless products. Most likely, this will affect tracking of pointing devices or the range of the device. Also, using Logitech cordless devices on a metal desk or a desk with a metal frame can cause problems with pointing device behavior and range. To resolve these types of issues, try moving the receiver at least 8 inches away from other electrical devices. Interference issues can also be resolved by moving the mouse or keyboard closer to the receiver. You may also want to experiment with different locations and positions for the receiver, including moving the receiver to an upright/vertical position or rotated to a different angle. Another alternate solution is to elevate the receiver by placing it on a CD ROM case or other item. If the issue persists, please uninstall the MouseWare software and check whether the mouse is working properly on the PC. Logitech software is not required to achieve basic mouse functionality. Verify the receiver is properly connected and that the batteries are installed. A. Steps to remove the MouseWare software: a. Open the Windows Control Panel. b. Open the Add / Remove Programs window. c. Locate the listing for MouseWare and remove it. d. Locate any other mouse software and remove it as well. B. If the mouse is working properly, then install the latest version of MouseWare Software 9.791. You can download the latest version of MouseWare software from the following URL: http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=1792&contentid=6033&countryid=18&languageid=1 C. Perform the “Clean Boot Procedures” located at the following URL: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;310353 D. Install the Logitech software: a. Double-Click the icon for the MouseWare download file. b. Follow the on-screen prompts to complete the installation. If the mouse is not working properly then please try it on another PC and check whether it working. If the issue persists then please contact the Point of Purchase and get the mouse replaced under warranty. If you have any other questions, please do not hesitate to write back to me. If you have any additional questions regarding your product, please feel free to visit our website at http://www.logitech.com Kind Regards, Aniesh Mathew Logitech Europe SA European Customer Support
Glipp Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Nå funker musen min perfekt har kanskje ikke testet lenge nåkk enda da.. men så langt har den IKKE hengt seg opp.. har flytted sensoren til en plass der det ikke er elektriske ting
Laat Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Jippii! Må teste det selv, desverre så må jeg ha meg lenger usbkabel. Synes kabelen på senderen er aaaalt for kort
Glipp Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Jippii!Må teste det selv, desverre så må jeg ha meg lenger usbkabel. Synes kabelen på senderen er aaaalt for kort yup- samme her. Men nå. etter mange timer med testing funker den helt Fett!!!
Blue--Sky Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 jeg har også hatt det problemet når elektrisk utstyr har kommet for nærme............... Men det står jo i manualen da.... Ps: god respons fra logitech da
Glipp Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 detter er første gang trur jeg at jeg sender inn support.. er det meningen at jeg skal reply mailen å si om det funker eller ikke ?
whom Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 detter er første gang trur jeg at jeg sender inn support.. er det meningen at jeg skal reply mailen å si om det funker eller ikke ? de bryr seg nok ikke så mye om det Takk for infoen.. må teste det ut (sitter ikke på pc med mx700 nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå