Gå til innhold

ibook deler? hvor?


Anbefalte innlegg

hey folkens!

 

sittter her med ibooken min(2 år gammal) g3 600mhtz dual usb,384mb ram,20gb hd, cd-rom. som desverre lider av en liten sykdom i form av knekt skjerm hengsler etter et litt hardt møte med gulvet etter den prøvde strikkhopping fra sofaen min....hmm

det jeg lurer på er om dere vet om noen norske "butikker/selskaper/steder" der jeg kan få kjøpt reservedeler til maskinen min? har funnet et sted, men de er plassert i usa og tar i overkant av 70 dollar i frakt...den svir! så jeg lurte på om d finnes noen steder liiiiiitt nermere norge eller i norge for den saks skyld som selger deler?

 

snakk om en (på engelsk) 12" iBook hinge kit...som ser ca slik ut:

 

u formet metall ting...med hengsler på bunnen...finner ikke no bilde

Endret av PappKassE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hey folkens!

 

sittter her med ibooken min(2 år gammal) g3 600mhtz dual usb,384mb ram,20gb hd, cd-rom. som desverre lider av en liten sykdom i form av knekt skjerm hengsler etter et litt hardt møte med gulvet etter den prøvde strikkhopping fra sofaen min....hmm

det jeg lurer på er om dere vet om noen norske "butikker/selskaper/steder" der jeg kan få kjøpt reservedeler til maskinen min? har funnet et sted, men de er plassert i usa og tar i overkant av 70 dollar i frakt...den svir! så jeg lurte på om d finnes noen steder liiiiiitt nermere norge eller i norge for den saks skyld som selger deler?

 

snakk om en (på engelsk) 12" iBook hinge kit...som ser ca slik ut:

 

u formet metall ting...med hengsler på bunnen...finner ikke no bilde

Her er et bilde:

 

http://www.pbparts.com/shop/n12hk.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...