Gå til innhold

Nytt steam skin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var rått da! Linux fan du eller? :p Kan du lage et skin som KUN har gjennomsiktig console, og ikke noe annet? LIkte consolen på det ene bildet ditt, hvis du kunne hatt alt annet normalt, og bare consolen gjennomsiktig hadde det vært dritrått!

Keep up the godd work :)

Skrevet

Du kan enten bruke ILOVESTEAM, som er juks... eller bruke notepad og photoshop... :D har lagd maaaange skins jeg... er ikke så vanskelig egentlig...

Skins jeg har lagd

Det er ikke veldig oppdatert og ikke alle skinsa jeg har lagd ligger der... men det er noen da i allefall...

Skrevet
Det var rått da! Linux fan du eller? :p Kan du lage et skin som KUN har gjennomsiktig console, og ikke noe annet? LIkte consolen på det ene bildet ditt, hvis du kunne hatt alt annet normalt, og bare consolen gjennomsiktig hadde det vært dritrått!

ikke helt lik, men det for holde

:yes:

Skrevet

ikke helt lik, men det for holde

:yes:

Takker og bukker :) Digg med gjennomsiktig console og menyer da :D

Skrevet (endret)

CPL steam skinnet er ganske bra syntes jeg. det er i tillegg det de bruker i CPL, som innebærer at du ikke kan rate haxe hvis jeg ikke tar grundig feil :hmm: vetke jeg, bare noe jeg hørte

bruker det ivertfall, kult skin.

Endret av T.F.T

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...