Gå til innhold

Maskinen min gjenkjenner ikke Mp3-spilleren


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp satt inn et frontpanel inn i kabinettet slik at jeg blant annet får usb-kontakter på forsiden av kabinettet. Men når jeg plugger i Mp3-spilleren min får jeg opp følgende feilmelding:

"USB Devise not recognized.

One of the USB devices attached to this computer has malfunctioned, and Windows does not recognize it."

 

Det funker å plugge den inn bak, men det er så mye mas..

Frontpanelet funker til andre usb-dingser, feks rattet mitt.

 

Hva kan problemet være?

 

Jeg visste ikke helt hvilke forum jeg skulle poste dette under, men "lagringsmedier" passer kanskje best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som det kan være et problem med at chipsettet ikke gjenkjenner USB 2 devicen, som jeg antar MP3 spilleren din er. Jeg har hatt det problemet på en kamerats Compaq Presario; Den gjenkjente ikke en Sony MD NET spiller da den ble koblet til. Chipsettet var VIA, og jeg fant ut etterhvert at han måtte ha en USB 1.10 filter patch installert. Vi prøvde det, og da funket det øyeblikkelig, MD spilleren ble gjenkjent og alt har fungert flott etter det.

 

Jeg vet jo ikke om du har et VIA chipset, eller hvor gammelt hovedkortet i maskinen er, men du finner ut i kontrollpanelet hva slags chipset du har. Er det VIA, skader det ikke å prøve:

 

Siden med filterpatchen samt andre downloads

 

Håper du får det til, lykke til :thumbup:

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...