Gå til innhold

Problemer med CS-Sorce!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender slik at når jeg skal connecte til noen av de utenlandske servere at CS-Sorce rett og slett går ut og tilbake til Windows. Deretter følger disse to meldingene:

1.

Titelen er: Engine Error, bad line model number 1.

2.

Tittelen er: Counter-Strike Sorce: hl2.exe-Application error, The instruction at "0x24172fc6" referanced memory at "0x00c88348". The memory could not be "read". Click on OK to terminate the program

Har de nyeste drivere osv. Dette har skjedd kunn et par ganger. Litt rart med tanken på at slikt oppstod ikke under beta testingen av CS-Sorce.

Foretsen har CS-Sorce blitt lastet ned via Steam (ja) HL-2 kuppongen ble brukt til å laste ned spillet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen som vet, jeg får dette kunn når jeg skal velge en server og connecte, det kommer halveis så blir detter jeg ut på hovedmenyen i CS-Sorce, deretter prøver jeg foreksempel en anne server så kommer jeg halveis der også så detter jeg tilbake til skrivebordet med et eller annet melding om at 0 ble funnet og at det rquried 19 noe meldingen lyde. De norske serevre funker utmerket! :D

NB! Fant ut av problemet, viste seg at jeg hadde oppgradert til 4.9 drivere og glemte å sette AGP-speed til 4x. Nå funker det utrolig bra av en eller annen rar grunn!

Endret av Wooho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...