Becks69 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hei. Har sett en del lignende topics her, og lest litt på de. Men mitt problem er litt annerledes: PC: Asus a7v880 hovedkort *nytt* AMD sempron 2400+ *ny* Twinmos 256mb ram *ny* wd 80gb hdd psu 250w (vet den er liten, men har sjekket med 350w og det er samme prob.) Når jeg starter opp pc'en, går det ca 4-15sek så skrur den seg av, av seg selv. det går ikke å skru den på igjen, uten at du kutter strømmen til psu og setter den i igjen. Jeg har sjekket hdd, skjerkort, psu og skiftet ram-slot. Er dette en ram feil, er det noe jeg kan gjøre for å utelukke den feilen? har ikke andre hk her som kjører ddr dimm
Becks69 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Veldig dårlig respons her nå! Jeg fikk tak i en annen minne brikke, og det samme skjedde!
CrazyD Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 kan jo høres ut som cpu trøbbel da kommer du ikke inn i bios uten at den slår seg av? 1:sjekk at kjøleren sitter korrekt på cpu og at viften går. 2:reset bios (vha jumper eller ta ut cmos batteriet i 30 sek) 3:sjekk så bios innstillinger på cpu hastighet ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå