IceCone Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 I går ble som alle vet HL2 lagt ut for forhåndsalg på Steam. Mange har sikkert valgt å benytte seg av dette tilbudet da man får spille CS:S med en gang. Har dette noe med krangelen med Vivendi å gjøre? Vivendi har jo muligheten til å utsette HL2 i 6 måneder for å "tvinge" valve til å gå med på sine betingelser i den pågående konflikten mellom selskapene. Er gårsdagens tilbud på Steam Valves mottrekk? Ettersom tiden går vil sikkert flere og flere benytte seg av forhåndskjøp av HL2 pga CS:S. Dette betyr tapte inntekter for Vivendi. Om dette har noe med gårsdagens release å gjøre vet jeg ikke. Men hvis det er slik synes jeg Valve er ganske smarte Stå på! Sett press på Vivendi og få HL2 ut på markedet!
Atomet Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ja, det var utrolig smart gjort av dem, men jeg tror også at det er en annen grunn. De med god inje kan piratkopiere, men de med god linje, er også de som kan bruke Steam. I og med at sikkert mage har pre-loadet, og nå får dette tilbudet på Steam, så kommer nok mange til å gå på det. Så det vil kanskje bidra til at ikke så mange piratkopierer Half-Life2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå