arielfaaland Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hallo.. Har et spørsmål.. Har et lite "problem" det er det at jeg har min personlige pc stående på rommet mitt.. Den laster ned og driver og dele filer hele tiden.. Det er bare det at jeg sover på samme rommet og må nesten skru av maskina på natten.. Mitt problem er at det ofte blir ganske varmt på rommet og samt jeg ikke får ha pcen på hele tiden.. Så, trodde jeg har sett en slags box en eller annen gang, at du kobler til mus, tast, og skjerm. også går det til en TP kabel, og samme opplegget ut igjen på andre siden.. Har jo Veggkontakter med TP kabler inn til serverrommet! Finnes det et sånnet produkt og isåfall hvor får jeg tak i det? Takker for svara! Endret 7. oktober 2004 av arielfaaland
xcomiii Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 BlackBox selger slike KVM switcer, vi skal kjøpe 5 stk på jobben i neste uke, ser veldig bra ut. Men dog veldig dyrt...
Admin'c Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 legg in telnet og telnett den hvis ikke så kan du legge inn tightvnc Programmer som lar deg ta over maskinen. Er veldig mange andre. Kommer ann på hva du skal. Jeg har en openbsd maskin jeg telnetter for å gjøre endringer. Får da opp ett doslignende vindu (bruker putty som klient)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå