plexiknut Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Jeg har innstalert nfs underground på min pc. (Orginalt) Når jeg starter spillet ifra skrivebordet,blir skjermen svart og går tilbake igjen til skrivebordet.. spillet nekter rett og slett og begynne.. Noen som har erfaring om hva d kan være? Jeg får ingen som helst feilmelding! Endret 7. oktober 2004 av plexiknut
Passasjer Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Du burde få advarsel får å starte tråd om dette forbanna emnet! Søk før du spør! Uansett, skift språk til Engelsk. Dårlig emnetittel btw. Endret 7. oktober 2004 av Mongo FuRY
plexiknut Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Du burde få advarsel får å starte tråd om dette forbanna emnet! Søk før du spør! Uansett, skift språk til Engelsk. Dårlig emnetittel btw. Fa f@@@n mener du med d?? Hæ?? Ingen andre som skriver på Engelsk her!! skjønner ikke at du gidder å svare en gang! Nisse! Hvorfor burde jeg få en "Advarsel"??!!
plexiknut Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Du burde få advarsel får å starte tråd om dette forbanna emnet! Søk før du spør! Uansett, skift språk til Engelsk. Dårlig emnetittel btw. Mye bedre denne emnetittelen: http://forum.overklokking.no/index.php?s=&...sult_type=posts Endret 7. oktober 2004 av plexiknut
Glipp Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 det finnes mange poster om dette emnet men uansett.. Control panel --> relgion å språk (eller hva det sto) så velger du english (austrailia) så funker det
plexiknut Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 det finnes mange poster om dette emnet men uansett.. Control panel --> relgion å språk (eller hva det sto) så velger du english (austrailia) så funker det Thanx!! Da ordna d seg
Passasjer Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Jeg sa skift språk til engelsk ffs! Ikke at du skulle skrive engelsk her ! Kaller du meg nisse? Hva slags dust er du som ikke kan søke før du lager ny tråd? Finnes tusen like tråder! Og _ja_, tråden du viser til har mye bedre emnetittel. Han sier hvilket spill det er, og hva som er problemet. Gidder ikke å kaste bort tiden min på deg lenger. Endret 7. oktober 2004 av Mongo FuRY
plexiknut Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Jeg sa skift språk til engelsk ffs! Ikke at du skulle skrive engelsk her !Kaller du meg nisse? Hva slags dust er du som ikke kan søke før du lager ny tråd? Finnes tusen like tråder! Og _ja_, tråden du viser til har mye bedre emnetittel. Han sier hvilket spill det er, og hva som er problemet. Gidder ikke å kaste bort tiden min på deg lenger. Ikke jeg som er Mongo her..(Mongo fury)
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Off-topic-prat, personhets, bumping, emne som har vært oppe utallige ganger.. regner ikke med det kommer som en overraskelse at denne blir stengt.
Anbefalte innlegg