Gå til innhold

Ipaq 3600 - duger denne?


finfyr

Anbefalte innlegg

Halloen. Mitt første innlegg i denne kategorien. Har lenge vurdert å kjøpe meg en i-pod, for å ha med musikk rundt om. Det har i det siste slått meg at jeg likegodt kan kjøpe meg en PDA, og høre musikk fra den.

Ser en i bruktmarkedet skal selge en Ipaq 3600 for 700 spenn, noe jeg absolutt ha nok penger til. Men er den verdt 700?

Ser at de har en del nye for ca. 2000. Hvordan er disse, mot de som koster 3-4000? Ser for meg å bruke den som en "filofax" på skolen, og synkronisere med Outlook hjemme. Ikke nødvendigvis koble en til nettet, da jeg kan bruke min laptop til det.

 

Håper noen kan tipse litt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en 3630 eller 3660 ?

 

Forskjellen på disse to er minnet. 3630 har bare 32MB RAM mens 3660 har 64MB RAM.

 

Vet du også om den er ROM-oppgradert til PPC2002? Hvis ikke, ville jeg ikke kjøpt den uansett pris...

 

Uansett ville jeg ikke betalt mer enn 500,- kr. for en så gammel PDA. Spesielt 3600 serien da den er kjent for at batteriet blir veldig slitt, og det er ikke mulig å bytte det. Så spør eventuelt om hvor lang tid batteriet holder idag.

 

Også om det følger med noen "jakker til den". Skal du få skikkelig utnyttelse av en Pocket PC, burde du ha mulighet til å bruke minnekort, og på 3600 serien var det ikke minnekort på maskinen uten "jakke".

Lenke til kommentar

TopDog, Hvordan ser du hvilken Windows versjon en IPAQ 3630 har innstalert?

Har selv en 3630 og er kjempefornøyd, bruker den som kartplotter med oziexplorer og TomTom, har en Garmin GPS som gir koordinater. Bruker den også for å surfe på internett med et trådløst PCMCIA nettverkskort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...