andy4444 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hei. Satt en dag på pcen, og noe var feil inne på den så jeg tenkte jeg skulle slå den av og på igjen. Når jeg da skulle slå den på begynte det plutselig å gniste og hovedkortet funka ikke! =/ Dermed lurer jeg på hva det kan være? Får jeg dette på garantien? Edit: Kan det være kortslutting på en måte? :S Endret 6. oktober 2004 av andy4444 Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hm kanskje du har svidd det Om du får noko atte på garantien spørs om du har fororsaka feilen. Lenke til kommentar
andy4444 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Det ser ikke svidd ut på noen måter, så tror ikke det er det.. Tror det rett og slett bare er en kortslutting jeg, og satser på at jeg får det på garantien. Lenke til kommentar
aleh Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 du får nok det på garantien Lenke til kommentar
andy4444 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Går for det, får sende kortet til mandagen og se hva de sier.. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå