Flakkmeister Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Noen som har noen erfaringer med dette Club3D kortet? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17653 Var jo grei pris på det, men har aldri hørt så mye om Club3D fra før av Er det bedre å gå for et POV 6800GT istedet? PS: Jeg bryr meg ikke om bundle osv, vet at Doom3 følger med POV kortet, men har det fra før av EDIT: Og forresten, krever korta 2 ekstra strømkontakter? Endret 6. oktober 2004 av Flakkman
X-Shock Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 kortet trenger 1stk 4pins molex elns har selv club3d 6800 128mb å er fornøyd.. klokkker fint.
Flakkmeister Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 mkay, men rart ingen har vært borti GT versjonen av dette kortet her inne :S Fant en skummel (litt gammel) artikkel på HW og der sto det at club3d kortet hadde 12 pipelines istedet for 16 :O er dette sant :S
TomWhittaker Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 mkay, men rart ingen har vært borti GT versjonen av dette kortet her inne :S Fant en skummel (litt gammel) artikkel på HW og der sto det at club3d kortet hadde 12 pipelines istedet for 16 :O er dette sant :S Ingen GT kort har 12 pipelines.
Traxco Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) sorry,denne ble feil.. Endret 6. oktober 2004 av Traxco
Traxco Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Fins masse poster om POV 6800GT her på forumet om du søker.. Club3D 6800GT har jeg ikke sett noen tester av ennå,men er en medlem som har Club3D 6800NU : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=305943&hl=
trashcan Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 jeg har det club3d 6800, og funker fint. klokker ikke over eller noe slikt. bare bruker det. Meeeen, jeg lurer bare på en ting - lasta ned den nyeste driveren til dette kortet, og da brukes ikke hele skjermen lenger. i windows er alt ute til kantene, men i spill, så er det ikke. noen som vet hvorfor? Og ja, Halo kræsjer regelmessig. skal teste det i doom3 nå - gleder meg. Dere kan jo gi meg frame raten deres, jeg må bare finne ut hvordan jeg gjør det først...
Flakkmeister Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 jeg har det club3d 6800, og funker fint. klokker ikke over eller noe slikt. bare bruker det. Meeeen, jeg lurer bare på en ting - lasta ned den nyeste driveren til dette kortet, og da brukes ikke hele skjermen lenger. i windows er alt ute til kantene, men i spill, så er det ikke. noen som vet hvorfor? Og ja, Halo kræsjer regelmessig. skal teste det i doom3 nå - gleder meg. Dere kan jo gi meg frame raten deres, jeg må bare finne ut hvordan jeg gjør det først... Bruker du 61.77 driverne? Jeg hadde samme "problem" med at UT2004 åpna seg i en liten rute, men det er ikke værre enn å dobbelklikke på den så blir den stor.
Flakkmeister Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Ble forresten et POV Geforce 6800GT på meg! Er storfornøyd
trashcan Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 sånn ja, trodde forumet gav meg en mail når noen svarte på meldingene mine. men neida. ja, jeg bruker 61.77 driveren fra nvidia. regner med at det er den som skal brukes siden club-3D ikke har en driver. får faktisk 52 fps i High Quality, og 12xx*1024. er stoooorfornøyd. særlig siden mitt forrige kort var riva tnt 1!!! hehe. gode gamle cs dager. blir gøy når HL2 og CS: source kommer. har ikke spilt på leeeenge. meeeen uansett. hvis noen andre har problemer med Halo, si i fra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå