kjto45 Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hei Sitter på min brbare med XP Har jo Internett Explorer ver.6 med sev.pak 2 Mange sider må jeg velge tekststørrelse "minst" da jeg bruker 1400x1050 oppløsning. Er det noen som vet hvordan en setter tekststørrelse "minst" som standard i Explorer? Masse takk for svar. KT
e321 Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 hm... vet ikke om det hjelper men, prøv og holde inne crtl mens du scroller opp/ned. det tror jeg skal funke
Breiflabben Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg velger tekststørrelse som følger: View --> Text size --> velg mellom fem forskjellige tekst-størrelser Jeg har 1920x1200 i oppløsning og bruker medium. BF
talisar Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hmm? Jeg bruker fortsatt 1024x768 som standard på min desktop maskin og har ingen problemer med noen sider i ie6 (xp med sp2). Heller ei i Firefox: Nå skal det nevnes at jeg har satt scrollbars og titlebar og diverse knapper ned til ca 33% av størrelsen de egentlig har i XP. Dette fungerer utmerket. Har du et eksempel på en side som er problematisk å se i din oppløsning? Endret 5. oktober 2004 av talisar
Shetil Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Da synes du skal prøve Mozilla Firefox. For Firefox justerer automatisk fontstørrelsen utifra hvilken oppløsning du har på skjermen og hvor godt syn du har. Last ned og installer: Mozilla Firefox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå