Biffer'n Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Ett bilspill er vel enkelt og greit ett spill hvor hovedvekten legges på bilkjøring. Om det er realistisk eller ikke, får være en annen debatt...
Scortech Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Noen som vet om Burnout 3 kommer til PC??? Xbox og PS2 er så dårlig grafikk på..hadde Xbox men solgte den.
Beelsebob Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 komme det i det hele tatt da? ikke vet jeg, men det ser ikke sånn ut..
mhokland Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) Burnout 3 har fått en fantastisk mottakelse med terningkast 6 i stort sett alle omtaler. Spørsmålet mitt er: er spillet verd alle disse 6'erene? Min umiddelbare reaksjon når jeg fikk spillet var ja, absolutt. Men nå som jeg har pråvd spillet en stund har jeg byttet mening. Hvorfor? Pga av mange ting, bl.a. manglene i forhold til burnout 2. Greit, selve kjøringen og grafikken er bedre, det skal de ha, men hvor har det blitt av listene over beste rundetid/totaltid, lengste hopp, lengste sladd osv?? Det er faktisk nesten ingen lister i burnout 3. Det er meget skuffende. Jeg og mine kompiser brukte mye tid på å slå hverandre ut av diverse lister, det var halve morroa, faktisk størsteparten av morroa. En annen ting er musikken. Burnout 2 hadde en grei musikk som var laget til spillet. B3 har et soundtrack med en masete DJ utenom. Personlig synes jeg 1 av 10 sanger er bra og DJ'en meget irriterende. Nå har jeg ikke åpnet alle banene og bilene i b3, men jeg har foreløpig ikke blitt imponert. Kanskje det blir bedre lengre uti spillet, men de tidligeste banene er rett og slett dårlige i forhold til B2 banene. Etter å ha spillt B3 i et par uker prøvde jeg B2 igjen i dag. Og tro det eller ei, det var faktisk kjekkere å spille 2player der enn på B3. Sånn skal det ikke være på et spill som får terning 6. Nei, B3 er ikke verd terningkast 6. Kanskje under tvil som 1player spill, men som 2player så fortjener det bare en 3'er. Noen som er enige uenige? -HELT- Enig. B2 var er MYE bedre spill når det gjaldt multiplayer fun. Spesseilt med tanke på highscore lister for alt mulig rart. Det var en her i tråden som nevnte at han "haddet sett en eller annen plass en liste med lengste sladd en plass i B3".. Vel det er sant. Men i B2 hadde du Top 10 score for stats på alle baner, der spilleren kunne skrive inn navn som på alle klassiske TopScore lister. Mens i B3 er det kun en generell liste, men kun selve top plasseringen, uten navn... Utrolig døvt og kjedelig. Grafikken i B3 var bedre.. det var stortsett det. Litt kulere biler kanskje og. Men B2 var mye bedre for de som kjenner spillene. Roadrage i B3 er den ene tingen B2 manglet. Ingen av Banene i B3 kommer opp mot klassikerne som Costal Range I B2. Og Crash... UFF OG UFF, ikke få meg til å snakke om crash i B3... det er jo TOTALT ødelagt. Disse powerupsene har jo totalt ødelagt Crash mode. Den eneste tingen jeg ville ha fra B3 i B4 Crash mode er at bilene kan sprenges. ALLE powerupsene burde bli fjærnet. Det ødela alt. Det er null rom for kreativitet i crashmode i B3. Du MÅ ha 4x multipliern ellers har du ikke sjangs på highscore (men som nevnt tidligere er jo Highscore så og si fjernet i B3). Men får du først 4x så har du klart Gull og vel så det..... Crash Mode i B2 er forsatt en ivrig akrivitet når man har et par kompiser over på et kjapt lite voerspiel med noen øl før vi drar til byen. Inne har 28/30 av Topscorene i crashmode blant kompisene mine. (Har overført midt savegames til mine kompisers xbox siden det er alltid hos meg vi sitter så de beste score'sa er hos meg) ... Det som er gøy, kjempe om highscores =) Vil ha tilbake all statistikken i B4.. Ellers blir det nedtur som B3. Amen til tråd starteren. =) Maniac Endret 20. januar 2005 av mhokland
mhokland Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) Det er jo lister! Det står den lengste sladden, med hvilken bil og hvilken bane du kjørte. Utforsk litt mer før du begynner å anklage noen! Spill B2 så fatter du hva det er snakk om. B2 har MYE mer og detaljert statistikk. Og mye mer gjennomført Highscore opplegg... Fatter ikke åssen dem klarte å unnlate å ha det med i B3. Så som du selv sier, UNDERSØK før du anklager. Endret 20. januar 2005 av mhokland
Dʋgɢtung Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg kan ikke si jeg var stor fan av Burnout 2 til PS2, men jeg tenkte at jeg fikk skaffe meg Burnout 3 til Xbox pga at det så utrolig tøft ut. Konseptet høres veldig stilig ut, og anmeldelsene var gode. MEN jeg fant fort ut at det ikke var veldig mye annerledes i riktig retning enn toern, og jeg har ikke rørt spillet på flere mnd. Jeg synes spillet er oppskrytt i hvert fall.
laserskriver Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Syntes det var jævlig bra i begynnelsen, men etter en par måneder ble jeg ganske lei av det.
Agres Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Bra spill! Har ikke prøvd toern, men vurderer det nå pga den gode omtalen dere gir det. Har selv blitt noen timer i min vennegjeng med Burnout 3 i multiplayer. Det jeg elsker med Burnout 3 er fartsfølelsen. Aldri opplevd noe lignende i noe spill. Håper på en firer, hvor feilene dere påpeker (som jeg selv ikke har merket) blir forbedret slik at det blir en opptur Ellers kan ikke Burnout sammenlignes med Gran Turismo. Selv om begge er i racingsjangeren er de to totalt forskjellige spill. Liker begge to though, men de underholder meg på to forskjellige måter. Mener de begge to er de beste i sin sjanger Forresten, ser man på andre arcade racere er Burnout overlegen. Så ikke klag. Likte du toern spill det. Liker du trern spill det. It's all about having fun
Scortech Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Syntes det var jævlig bra i begynnelsen, men etter en par måneder ble jeg ganske lei av det Blir ikke vi alle det? hehe
Solid Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Burnout 3 har fått en fantastisk mottakelse med terningkast 6 i stort sett alle omtaler. Spørsmålet mitt er: er spillet verd alle disse 6'erene? Min umiddelbare reaksjon når jeg fikk spillet var ja, absolutt. Men nå som jeg har pråvd spillet en stund har jeg byttet mening. Anmeldere har ikke så lang tid og deadlinen henger over dem hele tiden så de anmelder spillet etter de første timene. Så ikke heng dere opp i terningkast når dere kjøper spill. Det er så unødvendig.
Dʋgɢtung Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Burnout 3 har fått en fantastisk mottakelse med terningkast 6 i stort sett alle omtaler. Spørsmålet mitt er: er spillet verd alle disse 6'erene? Min umiddelbare reaksjon når jeg fikk spillet var ja, absolutt. Men nå som jeg har pråvd spillet en stund har jeg byttet mening. Anmeldere har ikke så lang tid og deadlinen henger over dem hele tiden så de anmelder spillet etter de første timene. Så ikke heng dere opp i terningkast når dere kjøper spill. Det er så unødvendig. Det finnes da også seriøse sider, slik som Gamer.no f.eks, som faktisk bruker lang nok tid til å anmelde spillene også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå