Gå til innhold

Rome: Total War

Anbefalte innlegg

Skrevet

skaffet meg dette på fredag og driver på å ta over verden, men sliter litt med penga, har tatt over mange områder så, men gjelda blir bare større å større så jeg får ikke bygd nye nødvendige tropper som trengs. noen som har noen tips til hvordan jeg kan rette på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har antagelig ikke drevet å oppgradert byene dine tilstrekkelig. Jeg er nu rundt 150 B.C. og tjener glatt 15.000 per runde, og jeg har MINST 5-6 hærer under min kommando som trekker fra det jeg tjener totalt. Det er 2 ting du trenger å oppgradere i de "overflødige" byene du erobrer (med overflødig mener jeg alle byene så nært som de 4-5 første byene du praktisk talt startet med hvor jeg antar du har oppgradert det meste til det absolutt beste.) dette er byggninger som øker Folkets "glede" (academia, helsebygg og underholdning) og det som øker cash-flow'n din (forumene, veiene, bryggene og gårdene). Alt annet er overflødig i de byene der du ikke bygger units. Seff, dette er jo en gradvis prosess som burde startes så snart som du har begynt å ta over nye områder. Det er også lurt å ha guvernører i så mange byer som mulig med gode "people skills". Såvidt jeg forstår det desto gladere folket er desto mer tjener du på trade. Givernørene burde også ha bra tekt når det kommer til management og income. Dersom du får guvernører med skills som trekker fra den totale tax-income'n eller svekker din posisjon med folket IKKE sett'n i en by, men senden ut i felten sammens med hæren din istede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...