Gå til innhold

Doh! Defekt ram-brikke?

Skuld

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg tenkte jeg skulle prøve å slenge inn noen corsair twinx 1024mb brikker(3200) i mitt gamle amd xp2000 system (msi kt3 ultra hk).

Etter å ha puttet de i startet jeg maskina....så begynnte det å lukte ille svidd! Den ene brikka ble litt svidd :cry: den ene kontakten(de gullkontaktene på ram brikker) er sort, dvs svidd.... jeg antar at den brikka har sett sine siste dager?

doh...

edit: leif osv..

Endret av Skuld
Videoannonse
Annonse
hei!

Jeg tenkte jeg skulle prøve å slenge inn noen corsair twinx 1024mb brikker(3200) i mitt gamle amd xp2000 system (msi kt3 ultra hk).

Etter å ha puttet de i startet jeg maskina....så begynnte det å lukte ille svidd! Den ene brikka ble litt svidd :cry: den ene kontakten(de gullkontaktene på ram brikker) er sort, dvs svidd.... jeg antar at den brikka har sett sine siste dager?

doh...

edit: leif osv..

De fleste rambrikker har livstid garanti, kanskje du skulle levere den tilbake? :yes:

den ene "kontakten"(som er svidd) er også litt løs...men brikken fungerer faktisk... noen som vet hvor stor betydning det har, og om det er en skade som har noe spess å si? ser bra ut...men så har jeg bare kjørt med den brikka i 10 minutter da..

Edit: er livstidgaranti, men tror ikke jeg gidder å sende og alt det maset der hvis den funker, vet ikke hvor mye en slik skade kan ha å si jeg...?

Endret av Skuld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...