Ayanez Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Noen ganger når jeg har vært på daten en stund så begynner internetten å gå treigt og browsere blir... rare. Jeg må som regel trykke 1 til 20 ganger på en link før det skjer noe og ting ser ikke ut som det skal. på speedometeret til itavisen får jeg 600 kb/s inn, mens før det klikker har jeg ca. 730. På cs hopper pingen rundt fra 70 til 2000. Det eneste som hjelper er å restarte dataen, men det kommer som regel tilbake etter 1-2 timer. Ifølge norton antivirus 2004 og ad-aware så har ingen virus eller spy-ware. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Har 704/128 telenor
hemo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Er det på tide med ein re-installasjon av heile systemet?
ExTerminator Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Høres ut som DNS feil... Prøv og legge inn DNS adressene til ISP manuelt, under TCP/IP instillingene på Nettverk tilkoblingen din. Det "kan" hjelpe.
Ayanez Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Jeg tok vekk last inn oppstartselementer i msconfig og trur det går greit nå. Isåfall så er det et program som ødelegger, men det står ikke noe tvilsomt i oppstartslista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå