Gå til innhold

Whitebox og kundeservice


Anbefalte innlegg

Noen som vet når de har åpen kundeservice?

 

Har hatt litt kontakt med en selger hos de, og hvis jeg bestilte via han fikk jeg det bedre.

Onsdag kveld sendte jeg mail om bestilling

I dag lørdag kveld har jeg fortsatt ikke hørt noe mer fra han. Jeg har bedt flere ganger via mail om bekreftelse på bestilling eller at de har sendt den, men jeg får ikke svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Har enda ikke fått svar fra whitebox. Tror jeg bare sende dem en mail der jeg sier jeg ikke vil ha den likevel. Hva tror dere?

Tror det er best jeg.

 

Bruk til Multicom heller.

Lenke til kommentar
huff og huff...den whitebox den whitebox...

 

Man kan jaggu begynne å lure på om de i det hele tatt har lyst å selge sine produkter...

 

Har mest lyst til sende tilbake begge pcène jeg har kjøpt hos dem..

Virkelig skremmende å lese om alle klagene de får...

Nå er det jo ikke whitebox som lager notebook'ene, er vel mere Clevo det. men Servicen har jeg lest er elendig, men ikke noe stort på notebook'ene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
huff og huff...den whitebox den whitebox...

 

Man kan jaggu begynne å lure på om de i det hele tatt har lyst å selge sine produkter...

 

Har mest lyst til sende tilbake begge pcène jeg har kjøpt hos dem..

Virkelig skremmende å lese om alle klagene de får...

Nå er det jo ikke whitebox som lager notebook'ene, er vel mere Clevo det. men Servicen har jeg lest er elendig, men ikke noe stort på notebook'ene

Compal sender barebooks til dem. Whitebox-gutta setter dem i sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Maskinene fungerer utmerket, men det som jeg tenker på er om jeg får feil på en maskin etterhvert..

Etter noen måneder med CL 50 streiket skjermkortet. Jeg sendte maskinen inn til Whitebox for sjekk (jeg visste for øyeblikket ikke hva det var) og de fant feilen. Så byttet de ut skjerm, skjermkort og tastatur (jeg hadde funnet et jeg hadde lyst på) uten å ta noe som helst for det.

 

Jeg tenker forsåvidt litt på det samme som deg, men tror det skal ordne seg så lenge Whitebox ikke bukker under for godt.

Lenke til kommentar

Glimrende produkter til gode priser så lenge de virker. Om noe går galt kan du belage deg på uker og måneder med venting, teknikere som juger deg rett opp i trynet, løfter som blir brutt gang etter gang, at ingen tør å oppgi navnet sitt, timer i telefonen uten å nå fram, sleipe løsninger etc etc etc. Har en egen mailboks så stor som en middels database med mailer til og fra den angående en maskin som døde på seg. Bruk pengene dine et annet sted. Det koster litt mer men det er det uansett verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...