Gå til innhold

Nytt skjermkort til Barbone maskin...

vihovde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter ett skjermkort som er STILLE og ikke er VARMT og som skal kunne drive de siste spillene med en grei oppløsning. Ett skjermkort som ikke er for dyrt og som skal i en Barbone maskin. Noen forslag ? Haster litt, har lyst og spille igjen, har nå ett Shappire 9200 kort ;-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er på jakt etter ett skjermkort som er STILLE og ikke er VARMT og som skal kunne drive de siste spillene med en grei oppløsning. Ett skjermkort som ikke er for dyrt og som skal i en Barbone maskin. Noen forslag ? Haster litt, har lyst og spille igjen, har nå ett Shappire 9200 kort ;-(

Det er ekstrem forskjell på Barebones, hva de tåler av varme, hvor godt isolert de er for lyd osv. Har du en shuttle xpc kan du sikkert dytte inn det aller nyeste, avhengig av psu og andre komponenter selvsagt, men da ville jeg hatt PCI porten åpen og blåse luft den veien. Hvor stille skjermkort er varierer, men det er stort sett ikke de som genererer støyen i en barebone. varmen er er noe annet. de nye 6600 GT kortene ser bra ut, de er rimelige og yter bra, men kun testet PCI-E versjonen....selv har jeg Sapphire 9600 Pro, hvor jeg kan kjøre Doom3 high detail 1024-756 helt greit. 9600 xt er vel hakket bedre.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...