tomcse Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Jeg har fått kloa i et rykende ferskt SONY DCR-TRV50E, men når jeg plugger det inn i firewire-kortet fra Pinnacle dukker det kun opp en melding om at en "AV/C Subunit" er oppdaget, og WinXP spør etter driver. Ingen drivere å finne hverken på nett eller i Windows, og jeg står like langt. Studio 7 finner ikke kameraet mitt i det hele tatt. Jeg prøvde et capturetest-program for WinXP fra Pinnacle, med negativ respons... Er TRV50 ubrukelig i WindowsXP? Eller er det firewirekortet med sin driver som ikke henger med?
_Esc Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 hei, æ har et sony TRV30E, forholdsvis nytt, og det får jeg ikke kjørt ut film til. (XP Pro, AMD XP) kameraet stopper under opptak tilbake til tape... har du noen tips?
sjarken Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Prøv å oppdatere Pinnacle-programmet til siste versjon. Det hjalp for meg i akkurat samme situasjon med et Panasonic nv-ds150
radon Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Jeg har brukt trv30 både inn og ut uten å oppdatere noe... Jeg bar plugget det i og alt gikk av seg selv. Så fungerte det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå