Gå til innhold

Kjøp av "gamle" lian-li serien


Anbefalte innlegg

Hei. Vurderer å gå til innkjøp av dette kabinettet, og vil gjerne høre vurderinger av hvor smart dette er med tanke på den nye lian li serien. Airflowen i denne serien jeg nå ser på er jo betraktelig bedre? Den nye serien har kanskje flere smarte løsninger, men veier dette opp for manglene? Håper noen kan hjelpe meg i valget, det er tross alt et ganske dyrt kabinett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv det kabinettet, men i sølv. Jeg kan ikke rose det nok! Det er et supert kabinett, som er både stort og lett. Det er plass til 9 harddisker (om du ikke har floppy) i tilegg til 6 5 1/4" brønner. Det er plass til 6 80mm. vifter, og om du vil ha vannkjøling, er det plass i massevis til dette også. Det er kort og gått et supert kabinett.

Videre er det et utmerket utgangspunkt for casemodding. :w00t:

 

 

XenZor

Lenke til kommentar
Jeg har hatt det kabinettet i nøyaktig en uke, og jeg må si at jeg er strålende fornøyd. Det eneste jeg har å trekke på kabinettet er reset-knappen. Man må bruke noe tynt noe for å få trykket knappen ordentlig inn. Ellers er det et utrolig bra kabinett.

Enig, den knappen kunne med fordel ha vært litt større.

 

 

XenZor

Lenke til kommentar
Det har vel ikke uttagbart hovedkortbrett? Er det noe feature for å motvirke vibrasjonsstøy fra diskene?

1:Nei

2:Nei

 

Men du kan montere harddisker i 5 1/4" med vibrasjonsdemping.

Eller du kan modde hardiskholderen i bunnen slik at den får plass til vibrasjonsdempende fester til HD. Det er litt plass over denne holderen, slik at det er plass ti å modifisere den til å bli litt høyere.

Her er et bilde som viser hvor mye plass du har.

 

Edit: Det er plass til seks harddisker i holderen i bunnen av kabinettet.

 

XenZor

Endret av XenZor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...