Gå til innhold

Kjøp av "gamle" lian-li serien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vurderer å gå til innkjøp av dette kabinettet, og vil gjerne høre vurderinger av hvor smart dette er med tanke på den nye lian li serien. Airflowen i denne serien jeg nå ser på er jo betraktelig bedre? Den nye serien har kanskje flere smarte løsninger, men veier dette opp for manglene? Håper noen kan hjelpe meg i valget, det er tross alt et ganske dyrt kabinett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv det kabinettet, men i sølv. Jeg kan ikke rose det nok! Det er et supert kabinett, som er både stort og lett. Det er plass til 9 harddisker (om du ikke har floppy) i tilegg til 6 5 1/4" brønner. Det er plass til 6 80mm. vifter, og om du vil ha vannkjøling, er det plass i massevis til dette også. Det er kort og gått et supert kabinett.

Videre er det et utmerket utgangspunkt for casemodding. :w00t:

XenZor

Skrevet

Dette høres bra ut. Jeg har både masse hardisker, vannkjøling og casemodding i planene. Det er bare utgiften som svir i lommeboka... :s Får se hva det blir til, men setter pris på at du gidder å dele din erfaring med meg. Hvor kjøpte du det, microplex eller digital impuls?

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på Microplex.

Jeg er sikker på at du kommer til å bli fornøyd. Er det noe spesifikt du lurer på angående kabinettet, er det bare å spørre.

XenZor

Skrevet

Jeg har hatt det kabinettet i nøyaktig en uke, og jeg må si at jeg er strålende fornøyd. Det eneste jeg har å trekke på kabinettet er reset-knappen. Man må bruke noe tynt noe for å få trykket knappen ordentlig inn. Ellers er det et utrolig bra kabinett.

Skrevet
Jeg har hatt det kabinettet i nøyaktig en uke, og jeg må si at jeg er strålende fornøyd. Det eneste jeg har å trekke på kabinettet er reset-knappen. Man må bruke noe tynt noe for å få trykket knappen ordentlig inn. Ellers er det et utrolig bra kabinett.

Enig, den knappen kunne med fordel ha vært litt større.

XenZor

Skrevet

Blir mer om mer keen på å kjøpe dette, gjelder bare å få solgt mitt gamle chieftec for å veie opp for utgiften, eller jeg kan beholde det og modde driten ut av det :D Det har vel ikke uttagbart hovedkortbrett? Er det noe feature for å motvirke vibrasjonsstøy fra diskene?

Skrevet (endret)
Det har vel ikke uttagbart hovedkortbrett? Er det noe feature for å motvirke vibrasjonsstøy fra diskene?

1:Nei

2:Nei

Men du kan montere harddisker i 5 1/4" med vibrasjonsdemping.

Eller du kan modde hardiskholderen i bunnen slik at den får plass til vibrasjonsdempende fester til HD. Det er litt plass over denne holderen, slik at det er plass ti å modifisere den til å bli litt høyere.

Her er et bilde som viser hvor mye plass du har.

Edit: Det er plass til seks harddisker i holderen i bunnen av kabinettet.

XenZor

Endret av XenZor
Skrevet

har ikke det kabinettet.. men det ser bra ut, bra med plass og det er jo lian li :D

Liker selv ikke designet på de NYE kabinettene til Lian li, de er ikke så stilrene som de "gamle". ;)

Skrevet

PC-V2000B er det jeg liker best av de nye Lian Li kabinettene

ser veldig fint ut det kaniettet, jeg personelig ville gått for det i sølv, men det er meg...

DAL,,, REKER

Skrevet
PC-V2000B er det jeg liker best av de nye Lian Li kabinettene

ser veldig fint ut det kaniettet, jeg personelig ville gått for det i sølv, men det er meg...

DAL,,, REKER

Et stikkord; airflow....

Les første post

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...