cock hammer Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 selvfølgelig er det spillbart. dette legger muligens også press på vivendi når det gjelder å få ut hl2 før for mange kjøper over steam.
M@R7!N Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Kult, glad jeg har HL2 kupongen min , blir masse CS:S spilling neste uke etter warpzone :D. Men det jeg lurer på er: Hvilket pakke får vi med Hl2 kupongen!?
Merlin Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Kult, glad jeg har HL2 kupongen min , blir masse CS:S spilling neste uke etter warpzone :D.Men det jeg lurer på er: Hvilket pakke får vi med Hl2 kupongen!? Standard pakke, blir for dyrt for Valve å gi ut DVD eller gold pakker til alle som har kupong. Dere med kupong har ikke betalt noe mer enn vanlige kunder uansett.
Ostepølsa Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 har planer om å kjøpe det i butikken jeg og, Half-life2 cover i hylla
nord Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 tror dere HL2 må startes gjennom steam om man bestiller det? hadde jo vært vanvittig upraktiskt om man sitter på en plass uten internett og kan ikke starte steam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå